Her er protokollen fra kretstinget som ble avholdt 10. juni på Montebello: Protokoll kretsting 2020
NBF Oslo har inngått avtale med Tommy Sandsmark om å overta driften av Bridgeskolen og den tilhørende klubben Bridgesenteret BK som spiller tirsdagskveldene på Montebello. Medlemstallet i kretsen har gått stadig nedover de siste årene, og styret ønsker å bidra det vi kan til å snu trenden. Bridgeskolen og Bridgesenteret BK er i praksis den eneste rekrutteringskanalen til Oslo-bridgen, og siden Tommy, som er æresmedlem i kretsen, nå ønsket å trappe ned var det naturlig for begge parter å inngå denne avtalen. Vi takker Tommy for den enorme innsatsen han har nedlagt i mer enn 40 år. Kretsen er i den heldige situasjon at vi har tre svært dyktige og motiverte bridgelærere, Ludvig Kristoffersen, Leif Erik Hoel Stabell og Vemund Vikjord. De har sagt seg villig til å kjøre to kursserier i høst for hhv. begynnere, litt øvede og viderekomne i tillegg til helgekursene. I samarbeid med Akademisk BK vil vi også drive aktiv markedsføring av Bridgeskolen ved semesterstart i midten av august. Vi har også startet arbeidet med å lage nye nettsider til www.bridgeskolen.no. Det er ikke mer enn tre dager siden avtalen ble signert, så det gjenstår mye her. Men vi er i hvert fall i gang, og vi har aktivert e-postadressen post@bridgeskolen.no som rutes til meg + samtlige instruktører. Bruk gjerne den adressen hvis du har forslag til hvordan vi kan rekruttere både nye spillere og tidligere medlemmer.
Det spilles ikke bare bridge på en bridgefestival. Margrethe har funnet en gjeng ungdommer som spiller meksikaner. Hva er det mon tro?
Bulletin 3
« Forrige Neste » 1... 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 ...12020