En liten feil førte til at resultatene fra 8/8 ligger ute som 1/8. Vi vet hva som har skjedd og skal gjøre det vi kan for at det ikke skal hende igjen :-)
Mandag var det Odderne som stakk av med seieren, etterfulgt av Trond og Arne.
Samenlagtlista ser du her
De tre neste turneringene er kvalifisering til Foss turneringa. BK Tempo sponser startavgift til det beste paret.
Kveld 11 i sommerbridgen ble vunnet av Kurt-Ove Thomassen-Bjørn-Erik Rydland 63,7%,på andre fulgte Per Tjelmeland-Elisabeth Solum med 61,3% og på tredjeplass fulgte Marianne Harding-Helge Stanghelle med 56,5% resten finnes under resultater
Det var 14,5 bord idag også. Bra oppmøte. Det er som leder i Østfold og Follo krets sa. Vi skal være stolte av klubben vår.Det er noe rart med score og resultater .Det er en mistanke at jeg har registrert butler score og ikke matchpoint. Skal be Sven om sjekke dette. Det kan medføre endringer i resulatlisten. remoene er delt ut,men for krets og klubbpoeng så bør de sjekkes. Beklager. Det var utrolig jevnt. Bård og Toralf tok seieren foran Jan og Lars Erik. Sistnevnte par hadde mindre poeng enn Bjørn og Bente på 3. plass, men gikk forbi p.g.a W.O i første kamp. 4 plassen til Bjørn Tore og Sven-Åge. Sven Pran og Bjørn Arne var ikke langt bak på 5 plass.RESULTATLISTE
Svar til: Import av kort etter avslutta turnering
Programpost om kortspillet BRIDGE startet opp søndag 22. August 2010. Programmet vil gå UKENTLIG og vare i ca. 30 minutter hver gang. Programmet går fra kl 21:00 til 21:30 HVER søndag.
Intervjuer med: JOSTEIN ØVERVATN, MARIT WINTHER HANSEN og INGER HJELLEMARKEN. Kortprøven: Hvordan spille for å få flest hjerterstikk?
KANAL 1 - BRIDGEMAGASINET - Program 48
This text will be replaced
I kveld 29. august er det siste runde av sommerbridgen, der de tre beste med 4 forskjellige makkere blir premiert. Før siste spillekveld er det følgende tre som er på pallen:
1) Tommy Skodje, snitt 63,4 %
2) Petter Haram, snitt 61,2 %
3) Jon Terje Storsten, snitt 59,69 %
Neste mandag starter høstsesjonen og Tommy (bildet) informerer om at man, som på sommerbridgen kan kjøpe klippekort for hele sesjonen, med unntak av poenghøsten og mesterpoengtreffet. Priser denne gang vil være for 14 kvelder (ikke medberegnet poenghøsten og mesterpoengtreff):
Rabbatert pris medlemmer: 750,-
Rabbatert pris honnør medlemmer: 550,-
For de som ikke er medlem i en klubb tilknyttet NBF vil det i henhold til vedtak fattet i april være 100,- kroner per spillekveld. De som ikke er medlem i en klubb kan med andre ord ikke kjøpe rabbattkort.
Vi håper flest mulig vil kjøpe rabbatkort, slik at vi slipper så mye styr med kontanthåndtering og veksling på spillekveldene.
« Forrige Neste » 1... 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 ...12019