Øyvind og Leif vant årets siste sommerbridge. Gerd og Einar kom på 2-plass, mens Per Arild og Lars Erik ble nr. 3. Årets sommerbridgemester ble Herman Larssen foran Per Arild. Sluttstillingen kommer vi tilbake til sammen med en oppsummering av sommerbridgen senere i uken. Vi minner om at klubben starten den ordinære sesongen mandag 5. september. Terminliste for hele sesongen blir også lagt ut senere i uken. Kveldens resulytater finner du her.
/var/fckeditor/bridgepresse/file/%C3%85rsberetninger/Aarsberettning%202010-2011.pdf
/var/fckeditor/bridgepresse/file/Regnskap/2010_regnskap.pdf
Vi i BK Grand inviterer deg i samarbeid med vår hovedsponsor, FX Securities, til en uforglemmelig bridge-weekend i Ålesund 14.-16. oktober.
Klubben har en helt klar målsetting om at dette skal bli en av de største turneringene i Norge på sikt, og vi går svært bredt ut med å skape engasjement og interesse for turneringen, slik at vi kan nå vår målsetting.
Turneringen kommer til å bli dekket i vugraph på BBO.
Fyll opp kaffekrusen, kos deg med å lese innbydelsen. Etterpå ringer du makker og gir beskjed om at du melder dere på både velkomstturneringen og parturneringen.
Har du spørsmål kan disse rettes til bkgrand@bkgrand.com
På facbook har vi opprettet eget arrangement for turneringen. Dersom du er invitert og du har bridgevenner som ikker det, vær snill å invitere disse.
Turneringen 9 august ble spilt som matchpoint og ikke butler(lag beregning). Derfor så blir resultatene helt annerledes. Beklager til de som først ble utropt til vinnere. Premiene kan beholdes, men med korrekt beregning så vant Rolf E. Tjørswåg og Arild Sandberg, Sven-Åge og Bjørn Tore ble nr. 2 og Bjørn og Bente nr. 3. Dag A. Lie og Tore var mistenkelige til score på et tidligere tidspunkt, og hadde nok helt rett, de ble nr. 4. Premie utleveres neste gang. Resultater
Hyggelig at så mange som 8 1/2 bord møtte opp til første sommerbridge etter Bridgefestivalen. Det var tydelig at noen hadde fått god trening på Lillehammer, for Stig Dybdahl og Allan Livgård tok en suveren seier foran Erik Olafsrud - Ola Lie, mens Ørjeparet Freddy Løken - Ruben Tuverud tok en fin tredjeplass.
Link til resultatliste: bridge.no/var/ruter/html/0205/2011-08-09.htm
Jytte og Hans vant den siste sommerbridgen for i år. Gratulere så mye.
Odd og Odd Vant Poengserien FOSS, De innehar også 1. og 2.plass i sommerbridgen totalt.
Alle resultatene fra sommerbridge samenlagt
Ny terminliste ligger ute og vi møter noen nye turneringsformer denne høsten. Det blir Singelturnering og Imp spilling + flere poengserier.
Allerede denne mandagen starter poengserien Momarken.
På årsmøte til NBP ble Knut Kjernsrød valgt til ny leder etter Alf Helge Jensen som har sittet i ledervervet siden 1997! Vi skal la den nye lederen komme med de store ord men tusen takk for innsatsen du har lagt igjen i alle disse årene Alf Helge!
Foto begge bilder: Marianne Mathiassen
Her finner du papirene fra årsmøtet: Innkallelse - Regnskap - Årsberettning - Referatet er klart men ikke mottatt
« Forrige Neste » 1... 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 ...12019