Det vart ein "rysaravslutning" på årets FX Securitiescup. I siste runde møtte BK Grand paret Torstein Hesseberg og Petter Haram det paret som hadde leda stort sett heile turneringa, sunndalingane Jostein Ovrid og Steinar Ekren. Det endte med solid pluss for heimefavorittane. Ovrid og Ekren vart sendt heilt ned til femteplass, medan Petter Haram og Torstein Hesseberg vann. På andreplass følgte Bård Olav Aasan og Hallgeir Gåsø, Ogndal BK/Frøya BK. På tredjeplass kom Terje Lie og Jonny Hansen, BK Grand/Ski BK.
Så vidt vi kan bedømme storkoste alle seg i Ålesund denne helga. Det er berre å sette av helga neste år. Dette freista forhåpentleg dei fleste til gjentaking.
Resultatservice velkomsturneringa her.
Resultatservice hovudturneringa her.
Les om turneringa på heimesida til BK Grand her.
sommerbridgen kveld 14 og siste kveld for denne gang ble vunnet av Kurt-O Thomassen-Leif Riksvold med 58,0%.På andre fulgte Sverre Å Selfors-Gunnar Normann med 57,8% og tredjeplassen ble besatt av Martinus Birkelund-Olav Valstad med 56,6%
Årets bridgefestival på Lillehammer er unnagjort, og vår krets har hatt mange gode resultater.
I monrad par ble Jørn Arild Ringseth norgesmester etter at en appell gikk i han og han makkers (Jan Tore Berg) favør. De kvalifiserte seg dermed til parfinalen. Der gjorde de en meget sterk innsats og ble nr 4. Enge- Nybo kvalet også til parfinalen via en sterk 9 plass i monrad par. I parfinalen hadde de dessverre ingen god turnering
I NM junior vant selvfølgelig Kristoffer Hegge. Denne gangen spilte han med Kristian Stangeland. De vant etter å ha ledet kun 1 runde i turneringen. Den siste
I Patton ble det seier til lag Flakskaill. De ledet turneringen hele veien og tok en suveren og fortjent seier. På laget spilte Pål Arne Mediå, Erik Berg, Per Arne Flått og Alexander Flakstad
Av andre gode resultater kan vi nevne Bråteng-Prestviks fine 2. plass i den 130 par store åpningsturneringen. I norges største parturnering (NM MIX) ble Astrid Grønnesby og Pål Arne Mediå nr 14. I IMPs kom Liv Marit Grude og Kristoffer Hegge på en fin 4de plass
For andre resultater kan du klikke HER
Dette var foreløpig det siste året festivalen går på Lillehammer. Neste år går turen til Fredrikstad. Vi er mange som mener det er lurt av forbundet å flytte festivalen nå. Vi håper at flyttingen kan føre til at enda flere tar turen til neste års happening. Du er ihvertfall hjertelig velkommen!
Asbjørn Anthonsen - Thore Sundfær vant ganske klart, 8 par deltok.
Resultat
Det ble spilt 4 bord forrige Tirsdag. Disse resultatene har jeg ikke, men regner med dem blir tilsendt i løpet av uken?
Dette er bra start på sessongen 2011/2012, men vi håper selvsagt på større oppmøtet neste Tirsdag.
Minner om Vadsøturneringen 2011. Vi oppfordrer alle til å melde seg på.
Det ble spilt turnering på Gildetun i helgen som var. Der stilte Vadsø BK kun med en spiller. Geir-Olav Næss deltok sammen med Freddy Johansen, de fullførte til en fin 6. plass.
En trist nyhet er at vår dyktige turneringsleder/webmaster, Kåre Beyer Kristiansen har flyttet fra oss denne høsten. Dette vil nok spesielt jeg merke, dette fordi Kåre har hjulpet meg/klubben enormt mye med både hjemmeside og klubbkvelder. Takk for hjelpen, vi ses i Finland :)
Suveren seier til Dag og Herman i mandagens turnering. Finn og Roar ble nummer to, Kjell Johnny og Per nummer tre, og Øyvind og Arne nummer fire
Resultater
Første helgen i september går denne turneringen av stabelen. Parturnering på lørdag og lagturnering på søndag.
Invitasjon
Påmelding par
Påmelding lag
« Forrige Neste » 1... 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 ...12019